31 Ara 2015

10 Günde İskandinavya Başkentleri

Selamlar,

Uzunca bir Noel Tatilim olduğundan zamanımı her zaman olduğu gibi yola çıkmaya ayırdım.
Uçak biletlerini karıştırırken Katowice-Oslo arası uçak biletlerinin 20 Euro olduğunu görmemle seyahat planı yapmaya başlamam bir oldu denebilir.
Bir gazla Oslo-Stockholm-Kopenhag'daki hostelleri ve yapabileceğim şeyleri araştırdım.
Sıradan Avrupa şehirlerinden çok daha farklı çok daha pahalı olan bu ülkelerde uçak biletinden de pahalı olan hostellerdi maalesef.

Couch Surfing'de uzun araştırmalarım Noel tatili sebebiyle sonuçsuz kalınca hostelden başka bir alternatif bulamadım.
Ortalama hostellerde kalarak, yiyecekleri sırt çantama doldurarak 4 gün Oslo, 3 gün Stockholm ve 3 gün Kopenhag 'ta olmak üzere toplam 10 gün geçirdim.
Görmek istediğim yerleri gördüm.
Müzelere girdim.
Tutumlu olmayı öğrendim ;)
Yeni insanlarla tanıştım.
Tuhaf insanlarla da tanıştım.
İskandinavya ülkeleri hakkında biraz daha fazla fikre sahip oldum.
Gelecek seferlere hazırlık oldu.
Güzel de oldu..

Anlatmaya Oslo'dan başlayalım.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder